Betingelser

Produktbestilling og kundetilpasset bestilling

Alle ferdige produkter må betales i sin helhet før de sendes fra meg. Ferdige produkter sendes med Posten innen 1-3 virkedager. Når det gjelder  kundetilpasset bestilling, (produkter som lages på bestilling) må de også betales i sin helhet  før bestillingen er registrert. Jeg begynner altså ikke å lage eller handle inn til en kundebestilling før betalingen er registrert.  Når det gjelder leveringstiden på kundetilpassede produkter, blir vi enige om en frist sammen, men utgangspunktet er 14 virkedager produksjonstid, pluss postgang. En kundetilpasset bestilling blir jevnlig oppdatert med bilder og info før det sendes fra meg, slik at det ferdige tilsendte produktet og leveringstiden skal stå til forventningene vi ble enige om ved bestilling.

Hos meg kan du betale via Vipps (tlf.nr.96759789 - Daiva Prismontiene),  bankoverføring. Bare ta kontakt om du er usikker på hvilken betalingsmåte du vil benytte deg av .

Personvernerklæring

Jeg bruker  kontaktene til å registrerere nødvendig informasjon fra kundene mine. Det er du som kunde som gir meg den informasjonen, så du vet til enhver tid vet hva jeg har lagret. Navn, adresse, mobilnummer (for betaling via Vipps). Data gid ikke til tredjeparter.


Om avbestilling og retur

Klage/retur

Jeg er opptatt av å ha et ærlig og tillitsfullt forhold til alle som handler fra meg, samtidig som jeg gjerne vil høre fra deg om du ikke er helt fornøyd. Bare slik kan jeg bli bedre! Når det er sagt, er den mest vanlige tilbakemeldingen jeg har fått at "produktet var bedre enn forventet"! Poenget er: TA KONTAKT om du ikke skulle være fornøyd, så blir vi enige om en god løsning for oss begge.

Du kan returnere/klage på et produkt, om det ikke stemmer overens med produkt-beskrivelsen som var beskrevet før kjøpet, eller informasjonen du fikk fra meg. Om du returnerer produktet må du selv betale frakten. Ta kontakt med meg, så blir vi enige om du skal returnere, motta et annet produkt, eller pengene tilbake.

Kundetilpasset bestilling kan ikke avbestilles når det er påbegynt! Dette er fordi det ligger mye arbeid og personlig tilpasning i kundebestillinger, og det er ikke noe jeg lett kan selge til andre. Skulle du trenge å avbestille en kundetilpasset bestilling, så ta kontakt med meg, tilfelle jeg ikke har begynt på den enda.

Skroll til toppen
Laget av Real Cookie Banner